• ۰۷۱-۹۱۳۰۰۳۱۹ (روزهای کاری ۹ الی ۱۷)

اهمیت سرعت وب سایت و تاثیرات آن بر رتبه در موتور های جستجو و تجربه کاربری بر هیچ کس پوشیده نیست. اما اولین گام در افزایش سرعت سایت شناسایی نقاطی است که باعث کندی سرعت سایت میشود.

در این مطلب سعی داریم با معرفی چند ابزار آنلاین محک‌زنی سرعت وبسایت به شناسایی نقاط ضعف در سرعت وب‌سایت کمک کنیم.

Pingdom Website Speed Test

pingdom

ابزار Pingdom Website Speed Test یکی از معروفترین سایت های موجود جهت بررسی وب سایت است. استفاده از آن بسیار ساده و قابل فهم است. این ابزار اطلاعاتی مفیدی درباره وضعیت سایت شما ارائه میدهد. همچنین امکان ارزیابی سرعت وب سایت از چند کشور مختلف را ممکن میکند.

علاقه‌مند ارزیابی سایت خود با Pingdom Website Speed Test هستید؟

محک‌زنی وب‌سایت

Google PageSpeed Insights

pagespeed-insights
ابزار Google PageSpeed Insights سایت شما را یک بار به عنوان کاربر دسکتاپ و یک بار به عنوان کاربر موبایل سایت را بررسی میکند و وضعیت سایت را به شما گزارش میدهد و پیشنهادهایی را برای بهبود آن به شما میدهد.

علاقه‌مند ارزیابی سایت خود با Google PageSpeed Insights هستید؟

محک‌زنی وب‌سایت

YSlow

yslow

ابزار Yslow وضعیت سایت شما را نسب به لیستی از مواردی که موجب لود سریعتر سایت میشوند می ستند و به شما پیشنهاد هایی را اعمال میکنید. راه های مختلفی برای استفاده از این ابزار وجود دارد از جمله نصب افزونه آن بر روی مروگر.

علاقه‌مند ارزیابی سایت خود با YSlow هستید؟

محک‌زنی وب‌سایت

GTMetrix

gtmetrix

ابزار Gtmetrix به شما کمک میکند که سایت خود را بررسی کنید و پیشنهاد هایی را برای بهبود وضعیت آن دریافت کنید. این ابزار علاوه بر امکان بررسی سایت از چند کشور مختلف،‌ نتیجه بررسی صفحه مورد نظر را توسط YSlow نیز نمایش میدهد که این امر آن را تبدیل به راهکاری کامل کرده است.

علاقه‌مند ارزیابی سایت خود با GTMetrix هستید؟

محک‌زنی وب‌سایت

Load Impact

load-impact

ابزار Load Impact به شما کمک میکند تا وضعیت سایت خود را زمانی که ۲۵ کاربر مجازی همزنان با هم به آن سر میزنند بسنجید. این ابزار برای انجام تست بر روی سایت هایی که کاربران آنلاین زیادی دارند بسیار مفید است.

علاقه‌مند ارزیابی سایت خود با Load Impact هستید؟

محک‌زنی وب‌سایت

WebPageTest

webpagetest

ابزار WebPageTest با داشتن سرورهای متعدد در سراسر جهان و با امکان تنظیم کردن نوع اتصالی که سایت شما را بار گذاری میکند سعی بر این دارد تا به شما وضعیت لود شدن سایت را از دیدگاه یک کاربر واقعی نمایش دهد.

علاقه‌مند ارزیابی سایت خود با WebPageTest هستید؟

محک‌زنی وب‌سایت

Dotcom-Monitor Website Speed Test

dotcom-tools

ابزار Dotcom-Monitor Website Speed Test به شما کمک میکند که سایت خود را از ۲۴ نقطه جهان بارگذاری کنید و نتیجه آنها را با هم مقایسه کنید. اگر سایتی دارید که از نقاط مختلف جهان در دسترس است بسیار مهم است که وضعیت لود آن را از نقاط مختلف بررسی کنید.

علاقه‌مند ارزیابی سایت خود با Dotcom-Monitor Website Speed Test هستید؟

محک‌زنی وب‌سایت

Uptrends Website Speed Test

uptrends

ابزار Uptrends Website Speed Test به شما کمک میکند که وضعیت لود سایت خود را از ۳۵ نقطه جهان بررسی کنید و نمودار آبشاری بارگذاری اجزای سایت را دریافت کنید.

علاقه‌مند ارزیابی سایت خود با Uptrends Website Speed Test هستید؟

محک‌زنی وب‌سایت

محک‌زنی عملکرد وب سایت اولین قدم به سوی بهبود عملکرد وب سایت شما است. نتایج حاصل از آزمایش با ابزار های فوق را بررسی کنید تا آنچه می توانید برای سرعت بخشیدن به وب سایت خود انجام دهید را پیدا کنید. سپس راه ای برای پیاده سازی آن موارد پیدا کنید.

1 دیدگاه ها

دیدگاه ها بسته شده اند